7/22/2007

Hellooo all I arrived!!!

Sziasztok!!!

Megérkeztem, hazajöttem, itt vagyok, hát nem szuper??!!! (Már, aki olvassa...)
Tehát egy hét volt Balatonon. Sanciékkal és sok sok kajával, amiket beburkoltunk, miközben dumáltunk nagyokat. Mindig ez van, amikor együtt vagyunk. Evés. :) Lényeg, hogy SOKAT lubickoltam a Balatonban és bent, messze-messze a mélységben (kalózokra vadásztam, de sajnos Jack ott se volt...) és remélem fogytam 1 dekát. :) Napoztam is, de még mindig hullaszínem van...hogy miért, nem értem...pedig én nagyon-nagyon próbálkoztam és nem ám árnyékban, de úgy tűnik, visszatükrözök mindent, ami fény! Bibip.
És nagyon jó volt. Meg az is, hogy anyuval hazajövés után egyből kisfákat locsoltunk fél éjfélkor, mert lusta tehén hugom nem csinálta meg. De attól még nagyon szeretem őt, sőt a legjobban!!!
This time I cannot write in English, just don't have the inspiration for it. Sorry.

xxx Save the world. Kisses. xxx

No comments: