7/10/2008

Kezdek helyrejönni... (Celebrate, I'm alive again)

Hát ennyi. Attól függetlenül, hogy itthon mindenki csak a rosszat látja mindenben, amit csinálok, egész jól elvagyok but I need a job, szóval ahogy most állnak a dolgok, lehet, hogy 2 hét múlva már Angliában leszek, mint hostess (há' remélem, nem kurva) és irányítgatom majd a népet. De még valamire várunk. Azaz én most csak a 69 Eyes koncertre...juuujjj...szombat! Aztán utána megyek akárhova. Egyetemre is megint csodás esélyem van, de inkább nem mondok semmit. 400 a 480 pontból. De volt ez már egyszer ugyanilyen esélyes és akkor mégsem jött össze. Na majd most! :) Legyünk baromi pozitívak....Vettem naplót, szóval ezért nem blogolok már ennyit. Ez a túléléshez kell, ha nincs mibe írnom éppen.
Love, ezt ennél szebben be sem bukhattuk volna. Ha szeretlek, akkor mit érek vele? Konkrétan semmit. So I am so tired of this nonsense!!! Én feladtam. Ahogy mondtam, vége, akkor is, ha belül nemis. Kívül totál vége. Szép lesz így az élet.
Na nem baj, addig elbeszélgetek ezzel a Ville meg Mikko nevű gyerekkel itt msn-en, csak nemtom melyik a jobb...mindkettő Helsinkiben lakik, de talán a fiatalabbat kéne rávenni, hogy utazzon Magyarországra...:) Na jó, nem hülyülök...de Ville tényleg jól néz ki, és Ville a neve, az sem utolsó szempont...csak 22 éves...picit pici...vagy hát nemtudom, fura, idősebbekkel szoktam kezdeni. Befogtam. :)
Na meg akkor most jön Hegyalja...desperately seeking for love. That's what I'm doing but usually I fail and al I notice is that my soul is torn apart again. Aki összerakta az én lelkem, az jól kiszúrt velem. Hogy nem találom a párját...vagy valami olyasmit. Hogy mindig hibákba esem, mert annyira akarok szeretni. Ez szánalmas...
Na, akkor most ennyi azt hiszem.
Angels szövegekkel sehol nem állok...:)
Hyvää yötä. Pusu.

No comments: