7/03/2009

De írni azt nem...

"De írni nem tudok. Fáj minden gondolat, minden leírt szó. Nem akarok felidézni semmit, nem akarom átélni újra, olyan zavart az egész, azt sem tudom, hogy kezdődött, mikor és miképp vesztem el."

Mostanában inkább olvasok, mint írok. Legalább van mit magamba szívni, legalább vannak, akik leírják, ráéreznek és rávezetnek arra, hogyan kéne menekülni és mi újba érdemes belemerülni...mert az álmomnak folytatódnia kell. Csak új erővel találnom kellett egy régi álmot, kicsit másként tálalva, amiben most újra hiszek vagy csak hinni akarom, hogy hiszek, de ez most így nekem tökéletes.
Elsősorban: a szerelem. Ezzel mindenki így van. Ha az nincs rendben, akkor az egész világ összedől. Te, aki miatt folyamatosan görcsbe rándult a gyomrom, te aki ki-be sétáltál, hitegettél és csak akkor engedted meg nekem, hogy tele érezzem magam energiával, amikor kegyesen hozzám szóltál - hát most ennek vége. Neked véged. Bárki mással is bánsz így, remélem, hogy neked kétszer, háromszor rosszabb. Miért te lennél a nagy álmom, amikor miattad akad meg a levegő a torkomban? "a bántás mindig jobban esett, mint a távolság." - Ez volt a szerencséd és az én te általad szájbakúrt életem szerencsétlensége. Mostantól figyelje más remegő gyomorral a hangulatváltozásaidat, de nagy valószínűséggel én voltam az egyedüli bolond, aki ezt lenyelte.

És Te...a másik hangulatváltó...tudod, ebbe is "bele törik a nyakam", de mivel sosem bántottál és ígértél és valamilyen szinten még figyelsz is, így semmi okom elátkozni, sőt talán kicsit még szeretlek is. Még mindig. :) Csak maradj olyan, amilyennek megismertelek.

Ezeket átgondolva, most minden lezártnak tűnik bennem. Erre vártam. Egy új érzelmi kezdetre.
Az emberi kapcsolatok pedig majd alakulnak, én már megint önmagam vagyok, aztán majd kiderül, hogy ki marad és ki megy. Egyet tudjon mindenki, aki magáénak érzi ezeket a sorokat: minden távolságot áthidalva szeretlek titeket.

A Twilight Saga-val meg végeztem és továbbra is kaparom a falat, mikor lesz már a Breaking Dawn-ból mozifilm? Szerintem én 2011-ig spontán mumifikálódni fogok, megőszülök és kitépem az ősz hajam. :D
Kész. Omnia vincit amor.


1 comment:

spookiness said...

<3
Egyszer úgyis beteljesül a legnagyobb vágy.
És remélem tudod,hogy attól függetlenül,hogy kevesebbet találkozunk,nem lesz olyan nyarunk mint tavaly: I'm here for you.
xxxxx