9/23/2007

One wild day & night

Tegnap Elm kijött hozzám és egy üveg borral a kezemben kitárgyaltuk az elmúlt egy évet - amíg nem találkoztunk, mert ugye a barátok nem minduig tudnak találkozni. Ő itt, én ott, de sebaj. Tehát már a délutánt végigkacagtuk, csináltunk fényképeket, nem sokat, de legalább azzal is elszórakoztunk. (Kinyomkodtam, mert miért ne, ha egyszerűen fanatikusan szeretem a szép bőrt...!!!, illetve egymás fejét ütöttük párnával. Vicces volt. Szeretem, ha ütnek. ---> PÁRNÁVAL. :)))))))))))))))))) ) Amikor anya hazajött közölte, hogy nem kéne már délután úgy kinézni, ahogy kinéztem, de hamar meglágyult a szíve (sajnálom, de egy romlott kis virág vagyok én is...), mert szeretem és ő is engem és "néha ilyen is kell". Este Borozó. Karcsi, Gyuri, mindenki. Niki szívem csak vigyorgott azzal a pár feles pálinkával a szervezetében...:) De lapos volt Borozó nagyon. 1 körül ki is raktak minket a záróra miatt. haza akartam menni, de Gyuri úgy felkapott a vállára, hogy csak na, és már vitt is egy pincebuliba, ami 3/4 óra múlva szintén laposnak túnt és hazaballagtunk. (Gyuri, ne felejtsd el, a szőlő benyomása a pofámba még visszavágót igényel, csak kár, hogy most megint meghatározatlan ideig Berlinben leszel (? Berlin ?)!!!!!!)
Nah, most ennyit erről, ennyit mindenről, megyek pakolni, mert vár a csodás főváros.
Goth bless you all.

No comments: