7/13/2009

King of Pop

Na, most akkor magyarul is, hogy mindenki megértse - főleg azok után, hogy ma kezembe került egy platykalap (ilyesmi évente 1x fordul elő) - és már a gyerekeit is basztatják. Az egész rohadt találgatásokra épül vagy derék fantáziával megáldott emberek képzelődéseiből. Elárulok valamit: soha nem fogjuk megtudni, hogy mit, miért csinált és kivel hogyan, de akkor is, csakis rá tartozik.
Szóval amit alább is leírtam csak nem az anyanyelvemen, most tessék:
Elegem van, agybajt kapok ettől a Jackson hisztériától, és ne mondja senki, hogy nem így van. Vegyük ki a nyelvünket a halottak seggéből. Elment. Emlékezni kell és lehet és nagyon szép, de el is kell engedni, na ez az a két dolog, ami különbözik, mégis mindenki ugyanannak hiszi. Tisztelek mindent, amit valaha csinált, minden dalt, amit írt és minden mozdulatot és igen, én is - mint sokan mások - döbbentem ültem a gép előtt, amikor aznap éjjel rákerestem a nevére, de most már hagyni kell, hogy békében nyugodjon. Sem egy újabb pletyka, sem egy újabb tv híradó nem fogja visszahozni, nem akarok több sokkoló fotót látni róla, csak emlékezni akarok rá azzal a szeretettel, amivel bámultam anno a Remember the time klipjét. Emlékezni, a drámázást elkerülve. Na ez az, amit érdemel.

1 comment:

Twiggy said...

egyetértek...de kell a pénz a médiának....gusztustalan amit művelnek....