10/28/2007

Kicsinyke életem

"Kicsi szívem ott alszik az ágyban, alig 1-2 méterre tőlem, így délután fél 3 környékén. Szívesen felébreszteném, de szívesebben hagyom aluszkálni, hiszen nekem ő a pici angyal. Minden, amit átéltem: a születését, a komoly testvéri csatákat, a gyermeki sírását vagy a felnőtt szomorúságát és mindez: a boldogság.
Így délután fél 3 körül ő álmodik, én pedig csak megköszönöm, hogy velem van, volt, lesz. Persze ott vannak a különféle legjobb dolgok az életben, mint például egy-két barát, 1 jó cd lemez, akik, amik olyan fontosak, hogy elképzelni sem lehet nélkülük az egészet, de mégis a legszentebb jó még mindig itt alszik az ágyban. Az idő előtt mellém teremtette az Isten és időtállóan maradunk mi meg egymásnak az idők végeztéig és utánra. Hogy ő angyal, abban biztos vagyok."

(Drága testvéremnek, Zitának.)

No comments: